Nou any, nou projecte

BLOG4

Començo l’any amb un nou projecte que ja fa temps que em voltava pel cap i que, per mil excuses vàries, no havia posat en marxa. A més, ho reconec, amb això dels blogs he estat molt tastaolletes i mai he tingut un projecte clar pel que he apostat. Cosa que em feia tirar enrere a l’hora d’engegar-lo (ja hi ha prou brossa al ciberespai, no volia deixar un altre racó abandonat a la xarxa). Ara, però, tinc un objectiu clar i espero que aquesta vegada sigui diferent.

Ja fa més d’un any que vaig començar una nova aventura professional que m’ha dut a descobrir altres àmbits de la comunicació que s’han convertit en noves passions desconegudes fins al moment, però que m’han entusiasmat. Vaig passar de treballar a un mitjà de comunicació escrit a una entitat sense ànim de lucre. “Al departament de comunicació?”, em deien. “Bé, sí, no, no ben bé, sí, però…”. No sé si ja tinc clara la resposta, perquè acabes fent tantes coses… I això és el que em ve de gust compartir, tot el que m’ha passat, tot el que he après i tot el que espero continuar aprenent.

Parlaré de comuniació, de xarxes socials, d’organitzar esdeveniments, de captació de recursos… Sempre des de l’òptica del tercer sector i des de la meva humil experiència i aprenentatge continuat.

Em mantindré ferma en el propòsit de principis d’any o defalliré abans de la primavera? D’aquí un any en parlarem… ;)

Deixa un comentari

